tirsdag 13. januar 2015

Fanfic

Selma skrev en fanfic om meg igår. Jeg var en halvblods, men jeg viste det ikke ennå. Hun var veldig kreativ. Bestevennen min het Frover Overwood, han hadde en beinsykdom og hadde blondt krøllete hår. Jeg hadde ADHD og dysleksi. Lærene mine het dr. Drunner og frøken Bodds. Et monster kom å angrep meg, og Frover kastet en blyantspisser i sølv til meg. Det ente med at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre med den, så jeg svelget den og døde. Men jeg skal lage en fanfic om Selma:

Selma setter seg på en stubbe. Hun venter på Whale. De skal ut å jakte en siste gang før trekningen. De bor i distrikt 24. Det er mye fattigdom der, og Selma og Whale jakter for at ikke familien skal sulte. Selmas far er død. Han døde i en ulykke. Distrikt 24 er for jern. Han døde i gruven. Moren hadde blitt helt fjern etter det. Selma bryr seg ikke om moren. Men hun bryr seg om lillesøsteren sin: Nrimnose Neverdeen. De kaller henne bare for Nrim. Whale kommer ut gjennom trærne etter hvert.    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar