mandag 10. november 2014

Min fantastiske verden

Lukk øynene dine. Tenk på en verden. En verden hvor du vil bo. En verden hvor du kan være lykkelig. Din fantastiske verden!

Bare forestill deg det. Et digert land, hvor du er sjefen. Du bestemmer som du vil. Du bestemmer hvordan det sakl være. Du kan gjøre som du vil.

Lukk øynene dine, og forestill deg den verden. Det er fantastisk. Jeg har gjort det lenge. Den har vært der alt for lenge. Jeg må få skrevet det ned. Dette landet. Hvor enhjørninger og pegasusser gresser. Hvor dragene flyr rundt. Hvor jeg kan være som jeg vil. Med store grønne sletter med blomster, og fantastiske landskaper. Det er min fantastiske verden. Hvordan er din? Har du i det hele tatt tenkt over at du kanskje har en sånn verden. Hvis du ikke har det, så burde du det. For det er en veldig fin tanke. Et sted som du kan rømme til hvis du trenger det. Alle har et sted som det. Du må bare finne det.

 

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja. Det er fantastisk. Jeg har hatt det i hodet så lenge. Jeg liker det veldig godt. Jeg rømmer dit når jeg trenger det.

      Slett
    2. Skjønner. Nå er jeg i et fantasiland med lyseblått vann og grønne sletter. Det er så deilig. Husker du den alvetingen? Istapp, Glør og Sollugg? (\*<>*/)

      Slett